Sık SorulanlarHasta Yorumları

Varis Tedavisi Hasta Yorumları

Yaklaşık 8 seneden beri çekmiş olduğum ağrılarım tek seansta son buldu
Yaklaşık 8 seneden beri çekmiş olduğum ağrılarım tek seansta son buldu 26.02.2019

Bundan 6 ay önce eşim ile beraber, eşimin bacağındaki venöz yetmezlik ve ileri düzeyde ağrı yüzünden Dr. Rengin Hanım'ın klniğine gelmiştik. Kendi bacağıma bakıldığında benimde tedavi edilerek daha ağrısız bir hayata kavuşacağımı söyledi. Yaklaşık 8 seneden beri çekmiş olduğum ağrılarım, Dr. Rengin Hanım'ın becerikli ellerinde tek seansta (yaklaşık 1 saat) son buldu. Eşimi soracak olursanız, kendiside doktor olan eşim,ağrılarından kurtulup, uzun süreli nöbetlerde ayakta durduğu mesleğine geri dönebildi. İnsancıl yaklaşımı ve yardımseverliği ile öne çıkan Dr. Rengin Hanım ve ekibine sonsuz teşekkürlerimi sunar, başarılarının devamının devamını dilerim. Saygılarımla; FAHRETTİN DOĞAN

Yaklaşık 8 seneden beri çekmiş olduğum ağrılarım tek seansta son buldu

Saygılarımla;

FAHRETTİN DOĞAN

Tek seansta varis tedavisi

Ufuk Üniversitesi Cad. Farilya Bussines Center, No:8, Kat:14, Ofis:68, Çukurambar, Çankaya
uzm. dr. rengin türkgülerUzm. Dr. Rengin TürkgülerRadyoloji Uzmanı